Aktiviti akan datang!

Kejohanan Ping Pong bagi Penduduk Kampong Pelambayan kali ke-4
seterusnya...

PERASMIAN LAMAN SESAWANG (WEBSITE) KAMPONG PELAMBAYAN

| AdminPelambayan

Penghargaan

Setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Yang Mulia Dato Paduka Awang Haji Roselan bin Haji Daud, Setiausaha Tetap, Jabatan Perdana Menteri yang telah berkesudian untuk merasmikan laman web ini dan kepada semua yang turut terlibat.

Semoga Allah S.W.T. memberkati usaha kita. Insha Allah

Ikhlas daripada
Majlis Perundingan Kampong Pelambayan
 

Pengenalan

Laman web http://kg-pelambayan.blogspot.com telah dibuat pada tahun 2009 dan pengemaskiniannya telah terhenti semenjak tahun 2011 memandangkan kepada beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan. Walaubagaimanapun, pengemaskinian laman web ini akan diteruskan semula pada tahun ini sebagai salah satu cara pemberigaan kepada orang ramai mengenai dengan aktiviti, acara atau yang berkaitan dengan Kampung ini. 

Perasmian laman web ini disempurnakan oleh Yang Mulia Dato Paduka Awang Haji Roselan bin Haji Daud, Setiausaha Tetap, di Jabatan Perdana Menteri semasa aktiviti Walkaton Amal bagi mengutip Derma mangsa Gaza dan menambang Tabung Sosial dan Kebudayaan Majlis Perundingan Kampong Pelambayan pada hari Ahad, 15 Rabiulawal 1434 bersamaan dengan 29 Januari 2013.

Laman Utama
 
Gambar diatas menunjukkan Page Header yang turut memaparkan maklumat aktiviti, sambungan ke halaman galeri, MPKP (Majlis Perundingan Kampong Pelambayan, Kalendar Aktiviti, Produk Kampung dan maklumat perhubungan.

Maklumbalas

Turut disediakan di laman web ini pautan menuju ke halaman maklumbalas (feedback form) yang merupakan salah satu cara perhubungan dan bagi MPKP menerima maklumbalas daripada orang ramai.
Untuk makluman bersama, MPKP telah menerima beberapa maklumbalas sejak dari mula ianya dibuat. MPKP juga ada menerima pujian mengenai keindahan Negara Brunei Darussalam dari negara jiran.

Lain-lain

Bagi mengetahui kedudukan dan maklumat mengenai kampung ini, peta dan beberapa pautan berkaitan juga turut disediakan bagi kemudahan pencarian.

Tags: , , , |